Reviews from our customers

See how we take care of our customers' experience with reliability, top quality and more

Daha önce başka bir yere temizletmiştim bu kadar detaylı temizlenmemişti klimanın sesi bile değişti eray bey e çok teşekkürler bundan sonra hep buraya bakım yaptıracağım İzmir deki sayılı klima servislerinden ~ Neslihan B
Klima montajı yapıldı çok özen gösterildi biz aşırı memnunuz 15 dkda geldiler gayet titizler yorumlara bakarak tercih ettik. ~ Songul A
Bizim klimamizi taktı çocuk bilgili iyi iş yapıyor özenli titiz valla beğendik ellerine sağlık delikanlı klima şuan sıfır gibi ~ Özer
Tecrübeli hızlı ve saygılı olduğu için ben memnun kaldım.yolum düşerse izmir klima betonyol üçyolda nerede ~ ömer a
Üçyol da evimiz var klimamız temizlencekti 3 klimamızı da temizledi usta,klimanin rengi değişti 😂 ~ İbrahim H
Yeni taşındığım eve Ercay bey klima montajımı yaptı tertemiz işcilik üstüne de temizlikleri halletti tavsiye ederim ~ Yiğit Ç
Hem fiyat hem işçilik olarak çok memnun kaldım. Sorunumu çok kısa sürede çözdüler tekrar Ercay beye teşekkür ederim ~ Efekan A
İşlerini severek güler yüzlü kusursuz temiz şekilde yapıyorlar 5 yıldızı hakediyor 👍 ~ Özkan Ş
dengesiz izmir havalarinda acil arıza giderilmesi icin tesekkurler buyuk kurtarici🥲🫱🏻‍🫲🏼 ~ Öykü
güler yüzüyle dikkatli ve özverili çalışmasıyla çok memnun kaldık ellerinize sağlık teşekkür ederiz ~ Gül S
İşimiz Hızlı ve Hatasız oldu klima ve elektrik işimiz, çok teşekkür ederiz iyi ki sizi tanıdık.👏👏 ~ Erkan E
Keşke daha fazla yıldız atabilsem, alınan hizmetin bedeli 5 yıldız ile puanlamak yetersiz kalıyor ~ Sivion
Teknik servisin çözemediği problemi tek seferde halletti. Teşekkürler ~ Melike T
İlgili ve işinde iyi bir usta. Elinden geleni fazlasıyla yaptı. Tavsiye ederim. ~ Nezih S
Gelen arkadaş gayet titiz çalışıyor. Fiyatı da makul, tavsiye ederim ~ Ozgur A
Eray beye teşekkür ederiz evimde ki klima sorununu hemen çözdü ~ 35
Eray ustam işçiliğin için teşekkür ederim. Hayırlı işler. ~ Yusuf D
Emeğinize sağlık temiz ve düzenli çalışmanız için teşekkür ler ~ Emrah A
İzmirde klima montajı işimiz vardı yaptılar memnunuz ~ Cemal B
Geldiler klimamızı taşıdılar ortalığı çok da pisletmediler biz memnun kaldık ~ Derviş G
Hizmeti gayet başarılıdı çalışan arkadaş da temiz ve düzenli çalıştılar ellerine sağlık ~ gökhan A
Klimamızı temizlediler baya kir çıktı teşekkürler. ~ Serhat K
klimam bozulmuştu uyguna yaptı usta ~ talha d

Find us on social media